ליווי עד הפיצוי
ברגע אחד החיים שלך השתבשו, ואף אחד לא הכין אותך לרגע הזה
אם הגעתם לכאן, אני מתאר לעצמי את התחושה שלכם.
בין אם זו תאונת דרכים או תאונת עבודה או רשלנות רפואית, זה נוחת עליך בפתאומיות, מטלטל וקוטע את רצף החיים שלך, ואין לך מושג מה עושים עכשיו – איך מקבלים את מה שמגיע וחוזרים לשגרה הכי מהר ועם כמה שפחות טרטורים ועוגמת נפש.
אם...
- נפגעתם בתאונת עבודה / מחלת מקצוע?
- הייתם מעורבים בתאונת דרכים?
- אתם חושבים שקיבלתם טיפול רפואי רשלני?
- נפגעתם פיזית / נפשית מתאונה?
- נפגעתם או חליתם קשה ואתם באובדן כושר עבודה?
- בן משפחה נהרג בתאונה / רשלנות?
אחרי שפגשתי וליוויתי אלפי לקוחות לאורך השנים, אני מרשה לעצמי לחשוב שאני מבין את התחושה שלך.
לצערי אין לי את הכלים להחזיר את הגלגל לאחור,
אבל אני וצוות משרדי בהחלט יכולים ללוות אותך בדרך היעילה והמקצועית ביותר, בכדי להשיג עבורך את כל מה שמגיע לך.
במשך 17 שנים ייצגתי את הצד השני.
כן כן, במשך 17 שנים ייצגתי והייתי בצד של חברות הביטוח והגופים הגדולים והחזקים במשק, אז אני מכיר את כל השטיקים והטריקים שלהם.
כיום אני גאה לאמר שמשרדי מלווה ומייצג אך ורק נפגעים!
כדי להבטיח את הצלחת התביעה שלכם אני וצוות משרדי נעבוד איתכם ועבורכם, כדי שתקבלו את כל מה שמגיע לכם:
שלב ראשון
שיחה הכרות ראשונית / הבנת הפגיעה שלך באופן מיידי בטלפון
- נקיים שיחת טלפון ראשונית כמה שיותר בסמוך ולאחר הפגיעה והנזק, כדי להבטיח שעד שניפגש, לא תעשו טעויות ושגיאות בטפסים והדיווחים השונים, כולל בביקורים אצל הרופאים המטפלים.
- במסגרת השיחה נברר ונבין את סוג הפגיעה שלכם (האם - תאונת עבודה, תאונת דרכים, רשלנות רפואית, אובדן כושר עבודה וכו') ומהן דרכי הפעולה הדחופות בשלב המיידי לכל סוג פגיעה, כי ישנן פעולות ספציפיות שחייבים לעשות באופן מיידי עוד לפני שאנחנו בכלל נפגשים ולא תוכלו לבצע אותן בשלב מאוחר יותר.
- כבר מהרגע הראשון נתחיל לפעול לברור כלל העובדות לגיבוש עילות של אחריות ונזק בצורה נכונה ומחושבת.
- במהלך הייעוץ נבין ונביא לידיעתכם את מגוון המקורות מהם ניתן לקבל פיצוי כספי ומיצוי הזכויות שלכם ואם צריך למלא טפסים לפני שניפגש, אז כדי שלא יהיו טעויות, נעשה זאת יחדיו און ליין.
- בשיחה נתאם פגישה במשרדנו. אבקש מכם להעביר לנו, לפני הפגישה, את המסמכים הרפואיים, פוליסות ביטוח, נתוני הכנסה, תמונות/סרטון של מקום הפגיעה וכל מסמך רלוונטי אחר, כדי שנוכל להיערך לפגישה מראש, כך שהפגישה תהיה אפקטיבית ולאחריה נוכל להתחיל לפעול מיידית מול הגופים השונים.
- בסיום השיחה ישלחו אליכם הנחיות מדויקות ופשוטות כיצד להעביר לנו בקלות את המסמכים הדרושים לצורך הפגישה, מועד הפגישה ומיקומה.
שלב שני
פגישת היכרות אישית והתחלת עבודה
- בפגישה במשרד נעמיק את ההיכרות בינינו ונתאם ציפיות, על מנת שהתהליך יהיה מוצלח – הקשר בינינו חיוני להצלחת התביעה והגדלת הפיצויים.
- נחקור ונבדוק לעומק את המקרה שלכם, התאונה והרשלנות. במידת הצורך (תלוי במורכבות הפגיעה) נפעיל גורמים נוספים, כגון מומחי בטיחות או חוקרים פרטיים, וזאת בכדי להגדיל משמעותית את סיכויי זכייתכם בתביעה.
- נבין את הפגיעה והשפעותיה עליכם באופן אישי, כך נוכל להציג בפניכם הערכה של הפיצוי המקסימאלי שניתן לקבל במצבכם – הפיצוי נבחן ומחושב באופן אישי וספציפי ביחס לכל נפגע (גיל שכר, מצב משפחתי וכו')
- רק עבודה משותפת מתוך הבנת התהליך ולא בהובלה עיוורת נגדיל משמעותית את הפיצוי המגיע לכם– תקבלו סקירה של התהליך בבית המשפט, מול ביטוח לאומי וחברות הביטוח, כך שתכירו היטב את המסלול שנעבור יחדיו.
- רק עבודה משותפת מתוך הבנת התהליך ולא בהובלה עיוורת נגדיל משמעותית את הפיצוי המגיע לכם– תקבלו סקירה של התהליך בבית המשפט, מול ביטוח לאומי וחברות הביטוח, כך שתכירו היטב את המסלול שנעבור יחדיו.
- נעבור יחדיו על התיעוד הרפואי, על חוסרים בתיעוד זה, אופן ביטוי וניסוח התלונות שלכם בפני הרופאים, כדי שאלו בין היתר יבססו את התביעה שלך - התעוד הרפואי והרשום בו מהווים את הבסיס להוכחת הנזק שלכם!
- נעבור על עלויות התהליכים המשפטיים ושכר הטרחה, שרובו ככולו תלוי בהצלחת התהליך והתביעה שלכם.
- בסיום הפגישה תקבלו תדריך והנחיות לגבי המשימות הבאות שלכם וכיצד להתנהל מעתה ואילך, ממה להיזהר ומדוע אסור לכם (משום סיבה שהיא) לשוחח עם חוקרים של חברות הביטוח – כל זאת כדי שהתביעה תתנהל כמתוכנן ותשיגו את כל מה שמגיע לכם.
שלב שלישי
תהליך העבודה השוטף:
- נשמור על קשר טלפוני שוטף ורציף, כדי שתקבלו מענה מהיר לכל שאלה וחוסר וודאות שיצופו.
- "יש ספק אין ספק"- אם אתם לא בטוחים בפעולה או צריכים עצה, אל תהססו, פשוט תתקשרו ותעדכנו אותנו בכל שעה שנוחה לכם ונשוב אליכם בהקדם עם מענה.
- בשלב הביניים עד להגשת התביעה נלווה ונעקוב אחר הטיפולים, האבחונים והתיעוד הרפואי, לרבות סוגי הרופאים המטפלים בכם, כדי להבטיח עד כמה שניתן את הוכחת הנזק והפגיעה שלכם.
- נפנה אתכם למומחה רפואי רלוונטי ונכון מבחינה רפואית כדי להכין חוות דעת רפואית לבית המשפט ואל מול חברות הביטוח.
- נגיש את התביעה לביטוח הלאומי, נגיע איתכם לוועדות הרפואית בביטוח הלאומי, כדי שלא תהיו שם לבד ונוודא שמלוא התיעוד הרפואי מוגש ומוצג לרופאי הוועדה הרפואית.
- במידה ולא נהיה מרוצים מקביעת הוועדה הרפואית הראשונה, נפנה אתכם למומחה רפואי מתאים, כדי שנוכל להגיש ערעור על קביעת הוועדה הראשונה ולהגדיל כמה שניתן את הפיצוי בביטוח הלאומי.
- בתביעות מול חברות הביטוח והאחראים לנזק, אנו מגישים קודם כל מגישים תביעה לבית המשפט, וזאת כדי למקסם את הפיצוי הפוטנציאלי שלכם כמה שניתן, כך ננהל מו"מ כשווים בין שווים, מכיוון שבבית המשפט אין רלוונטיות ליתרון הגודל שלהם.
- נקיים שיחת הכנה לקראת כל בדיקה רפואית של מומחה מטעם חברות הביטוח ובית המשפט, כדי שתהיו מוכנים ולא מופתעים משאלות הרופאים והבדיקה.
- נעדכן אתכם באופן שוטף על התקדמות התביעה.
- במידה וההליך לא יסתיים בפשרה מתאימה, נכין את הראיות לבית המשפט ונתכונן לשלב הוכחת התביעה והנזק.
- לקראת שלב שמיעת הראיות, במידה ועדיין לא הצלחנו להגיע לפשרה ראויה, ניפגש במשרדנו ונבצע סימולציה כדי להכין אתכם לשלב החקירה ושמיעת העדות בבית המשפט (זה לא כמו בטלוויזיה...).
בנוסף כדי להקל עליכם בתקופה הזו, מעבר לליווי וההכנה השוטפים חשוב לנו שלא תעשו טעויות ובעיקר שתחזרו כמה שניתן מהר לשגרת החיים.
אנו זמינים עבורכם תמיד בטלפון, בווטסאפ המשרדי, במייל וכמובן במשרד.
אנו פועלים כבעלי מקצוע, אך קודם כל– כאדם לאדם.
לקוחות מספרים:
דף הבית » דף נחיתה
נעים להכיר
עורך דין נזקי גוף
בנו גליקמן
אני עורך דין משנת – 2007, בעל תואר שני במשפטים (L.L.M) ותואר ראשון במנהל עסקים (BA) מאוניברסיטת רייכמן בהרצליה.
בשנים האחרונות אני מייצג אך ורק נפגעים, בני משפחותיהם ובעלי עסקים מחוסרי ביטוח – אבל זה לא היה כך תמיד.
עד לא מזמן ייצגתי והגנתי באופן רצוף על הצד השני. כן במשך כ-17 שנים הייתי עורך דין של חברות הביטוח. ייצגתי אותן כשכיר, כשותף וכבעלים של משרד.
כיום אני גאה לאמר שאני וצוות משרדי מלווים ומייצגים רק נפגעים!
הרווח מהשנים הרבות בהן ייצגתי את חברות הביטוח, הוא שזה אפשר לי ללמוד איך הראש שלהן עובד.
הידע הזה משמש אותי כיום, לטובתך, כשאני מייצג נפגעים ובני משפחותיהם.
אני יודע בדיוק איך פועלות חברות הביטוח, איך עובד הצד החזק מול הנפגעים ובני משפחותיהם -אני יודע כי הייתי שם ועבדתי בשבילם.
אני גאה לומר שכיום אני מייצג אך ורק נפגעים – אני מעדיף לתת ולהשיג את המקסימום עבור הלקוחות שלי, מאשר לפגוע באנשים בשביל חברות הביטוח והגופים החזקים.
השליחות שלי כיום היא לשנות את מאזן האימה הקיים בישראל ביחס לחברות הביטוח והביטוח הלאומי, על ידי הרמת הרף המקצועי, לא לפעול מתוך קוצר זמן ולחץ, ובשום אופן לא להסכים לפשרות לא ראויות.
לקוחות נוספים מספרים:
אולי שאלתם את עצמכם:
- קודם כל לצלם ולתעד את הפגיעה וסיבת הפגיעה.
- לאסוף פרטי עדים.
- אם מדובר ברשלנות רפואית אז להקליט את הצוותים הרפואיים.
- לוודא שבתיעוד הרפואי התלונות והרשלנות מתועדים (למשל נפלתי בבור בכביש).
- אל תמלאו ותשלחו טפסים לתביעה לבד – תחכו שעורך דין מומחה יבדוק אותם.
- תאספו ותשמרו קבלות והוצאות שנגרמו לכם.
- ההמלצה הכי חשובה בסוף – תתייעצו אך ורק עם עורך דין מומחה בתחום!
הדבר תלוי מאוד בתחום הפגיעה ובשביל לא לבלבל אותך, הממוצע לרוב הינו בין 1.5 – 3 שנים, למעט רשלנות רפואית שם הממוצע הוא בדרך כלל בין 2-5 שנים.
בפגיעות קטנות יותר פרק הזמן הוא כמובן קצר יותר.
- כעו"ד אני תמיד מסביר ללקוחות שזה עלול לפגוע בתביעה ובנזק, אבל מצד שני במקום לקבל את הפסדי השכר כפיצוי אתם תקבלם אותם כשכר, אז ההבדל הוא למעשה שולי.
- כאדם לאדם אני תמיד אומר שעדיף לחזור כמה שיותר מהר לחיים ולהגדיל את ההכנסות ולא להיתקע בתחושה השלילית שהפגיעה לרוב מותירה בנו ועדיף תמיד לנסות ולחזור כמה שיותר מהר לשגרת החיים.
בכל ארוע ונושא שכר הטרחה מוסדר אחרת, אך העיקרון רובו ככולו נגבה באחוזים מהפיצוי שמקבלים. למשל בתאונות דרכים שכר טרחה נקבע לפי חוק – 8% או 11% או 13% + מע"מ.
למשל בביטוח הלאומי – 17% + מע"מ
וכך הלאה…
לטעמי השאלות שיש לשאול את עצמך – האם יש לי כימיה עם עורך הדין שלי? האם אנצח איתו בתביעה שלי? והאם הוא ישיג לי יותר פיצוי מאחרים?
כך אני בוחר לעצמי את בעלי המקצוע שילוו אותי.