רובנו תמיד מתעניינים בתוצאה הסופית – כמה כסף נקבל? שאלת כימות הנזק אינה השאלה הראשונה שיש לשאול,
וזאת מהסיבה הפשוטה כי מערכת הפיצויים לנפגעים, בכל מקרה ומקרה, פועלת באופן שונה.
תביעות רשלנות רפואית ונזקי גוף – איך זה עובד?
מעבר לכך, מתוך נקודת מוצא שגויה כי כל המקרים זהים, רובנו נשווה את המקרה שלנו למקרה של חבר או מכר, וזאת למרות שמערכת העובדות בין שני המקרים שונה לחלוטין –
למשל אנו מרוויחים יותר ממנו או צעירים יותר ממנו, כך ששיעור הפיצוי משתנה מנפגע לנפגע והכל בהתאם לאופי התאונה – האם בסיס התביעה הוא תאונת דרכים, או רשלנות של מעביד או רשלנות רפואית של מוסד מטפל וכך הלאה.
אחת ממטרות פגישתנו היא שמיעת סיפור המסגרת והשוואתו אל מול הראיות הקיימות בידיכם.
המסמכים הרלוונטים שיש להביא לפגישה הם:
- מסמכים רפואיים.
- הודעות והודאות שמסרתם ושלחתם למשטרה ולגורמים מטפלים שונים.
- קבלות בגין הוצאות שהיו לכם.
- הקלטות במידה וקיימות (למשל במד”א).
- פרטים של עדים לארוע הנזק.
- מסמכי הכנסה בשנה האחרונה.
- כל מסמך רלוונטי אחר שיכול לדעתכם לתמוך ולחזק את הגרסה שלכם לקרות התאונה/הרשלנות/הארוע ונסיבותיהם.
במקביל נפנה למוסדות הרפואיים להעתקת מלוא התיקים הרפואיים כדי שדבר לא יעלם מעינינו.
משרדו נוקט בגישה ייחודית לאופן ניהול תביעות לקוחותיו. איננו דוגלים בניהול משאים ומתנים ארוכי טווח וחסרי תועלת עם גורמי הנזק ועם חברות הביטוח המבטחות אותם.
הסיבה לכך היא פשוטה – בבית המשפט הסיכויים מתאזנים ואנו מנהלים “מערכה” הגונה כשווים בין שווים, כך ש”הזמן” שהיווה לחברות הביטוח יתרון מחוץ לכותלי בית
המשפט אינו מהווה יתרון יותר וכעת הצדדים כפופים לסדרי הדין הקבועים בחוק.